Продавець Auto-Store розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
167 відгуків
+380 (96) 096-35-57
Інтернет магазин Aвто-Дім
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості Обмін і повернення Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", користувач має право на повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання товару. Це право поширюється на випадки купівлі товарів на відстані (через інтернет, телефоном тощо) або поза торговельним об'єктом. Правила повернення та обміну товарів : 1. Оплата доставки за товар: При поверненні або обміні товару покупець несе відповідальність за оплату доставки товару до нас. Витрати з доставки оплачуються покупцем. 2. Повернення грошових коштів: Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту отримання повернутого товару. Ми докладаємо всіх зусиль для оперативної обробки ваших запитів. 3. Товари належної якості: Для успішного повернення або обміну товару, він повинен відповідати таким критеріям: - Не мати слідів пошкоджень, не бути подряпаним або битим. - Збережено оригінальну упаковку і етикетки прикріплені. - Обмін можливий на товар тієї ж вартості або на доплату. 4. Товари неналежної якості: Товари, які мають ознаки пошкодження, битості, подряпаності або використання, а також позбавлені оригінального пакування, підлягають поверненню тільки в разі гарантійних зобов'язань. Повернення таких товарів здійснюється згідно з гарантійними умовами. 5. Процедура повернення через магазин: Для повернення або обміну товару через наш магазин, виконайте такі кроки: - Зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів і вкажіть, що ви плануєте повернути або обміняти товар. - Приходьте в магазин за адресою вулиця Келецька, 66, Вінниця, з поворотним товаром, чеком про покупку і посвідченням особи. - Наші співробітники наддадуть необхідну допомогу в оформленні повернення або обміну. 6. Повернення за допомогою поштових служб: Для повернення через поштові служби, виконайте такі кроки: - Зв'яжіться з нами і повідомте про намір повернути товар. - Ми наддамо вам інформацію про поштове відділення, на яке необхідно направити товар, що повертається. - Переконайтеся, що в посилці є чек про купівлю і сам товар. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner